مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 19:222022-02-21سياسي

پیام تسلیت فرمانده ارتش | خود را فدایی ملت و مهیای شهادت می دانیم


مدافعان دین و وطن در ارتش همواره خود را فدایی ملت و مهیای شهادت می دانند و به مصداق آیه شریفه «منهم من ینتظر»، مقصد و مقصود یاران شهید را چشم در راهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش، پیامی صادر کرد.

متن پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است: بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب، آیه 23) طلیعه امروزمان، غروب غریبانه دو همرزم شهید ایثارگر و هموطن عزیزی از خطه قهرمان پرور تبریز بود، خلبانان شجاعی که نامشان را به خط سرخ شهادت در قاموس قهرمانان نگاشتند.

عزیزانی که دل از زمین کنده و سر به آسمان عزت بلند کردند، درس آموختگان دلاورانی چون شهیدان بابایی، دوران، خلعتبری و ذوالفقاری؛ آن اسوه‍ های نیکنامی و اخلاص،  دیانت و ایثار و تخصص و شجاعت بودند.

ضمن عرض تسلیت به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا(مد ظله العالی) و ملت عزیز، معروض می دارم گر چه مدافعان دین و وطن در ارتش داغدار این دو شهید آسمان چشیده و هموطن عزیزشان هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت فرمانده ارتش | خود را فدایی ملت و مهیای شهادت می دانیم

پیام تسلیت فرمانده ارتش | خود را فدایی ملت و مهیای شهادت می دانیم